«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

ҰКП-да экспедиторларға жеңілдіктер реформасы талқыланды

2024 жылғы 02 Желтоқсан
3492 просмотров

Илья Сегалдың төрағалығымен өткен «Атамекен» ҚР ҰКП Төралқасы Логистика және көлік Комитетінің темір жол көлігі жөніндегі кіші комитетінің отырысында жыл қорытындысы шығарылып, алдағы жылдың негізгі басымдықтары белгіленді.

Шараға мемлекеттік органдардың, салалық қауымдастықтар, «ҚТЖ» ҰК» АҚ, вагон операторлары мен логистикалық компаниялардың өкілдері қатысты.

 

Жиында «ҚТЖ» ҰК» АҚ-да ұлттық инфрақұрылым операторы мен жүк тасымалдаушы функцияларын ажырату ұсынысы жайы талқыланды. Инфрақұрылымды басқаратын заңды тұлғаны құру жеке тасымалдаушылардың магистральдық желінің өткізу қабілетіне қолжетімділігін кеңейтеді деп күтілуде. Бизнес өкілдері Көлік министрлігіне заңнамаға тиісті өзгерістер енгізуді ұсынды.

Басқосуда ұзақ мерзімді инвестициялық жобаларды жүзеге асыруға кедергі келтіретін жеке тасымалдаушылардың магистральдық теміржол желісіне қолжетімділігін шектеу мәселесі де көтерілді. Ұлттық инфрақұрылым операторы мен жеке тасымалдаушылар арасындағы өзара іс-қимыл туралы қол қойылған Ереженің болмауы құқықтық белгісіздік тудырады. Осыған байланысты өзара іс-қимылды нақты реттейтін «Темір жол көлігі туралы» ҚР Заңына өзгертулер енгізу ұсынылды.

 

Сондай-ақ, қазақстандық экспедиторлардың қиындықтарына ерекше назар аударылды. 2023 жылдың тамыз айынан бастап ҚТЖ транзиттік тасымалдауды мақұлдаудан бас тартуды, тарифтердің көтерілуін және қосымша алымдарды тіркеуде. Бұл көлік қызметінің құнын айтарлықтай арттырады. Қазақстанның Ұлттық экспедиторлар қауымдастығының (ҚҰЭҚ) Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігіне сұрау салуы бойынша монополияға қарсы заңнаманы бұзу белгілерінің болуы расталды.

2025 жылға арналған негізгі міндеттер:

  • • вагондардың тұрып қалуы үшін негізсіз төлемдерді жою;
  • • жүктерді жеткізудің кешігуіне байланысты мәселелерді шешу;
  • • вагон операторлары үшін салық жеңілдіктерін сақтау;
  • • халықаралық контейнерлік пойыздарды қалыптастыруға шектеулерді жою;
  • • ескірген астық тасушыларды тіркеуге тыйым салу;
  • • тасымалдаушылар мен экспедиторлар арасындағы стандартты келісімдерді енгізу.

Енді экспедиторларға берілетін жеңілдіктердің ашықтығын арттыруға ерекше назар аударылады. Дебиторлық берешекті қысқарту және тарифтік саясаттағы ашықтықты жою үшін оларды есептеу механизмін жетілдіру жоспарлануда.

Жиын соңында Қазақстанның теміржол саласын дамытуға қосқан елеулі үлесі үшін бірқатар мамандар марапатталды.

Қазақстандық тасымалдаушылар және вагон (контейнер) операторлары қауымдастығының және Қазақстан Республикасы Ұлттық экспедиторлар қауымдастығының төрағасы Илья Сегал «Құрмет» орденімен марапатталды.

Кіші комитет өзінің бизнес пен мемлекет арасындағы диалогтың негізгі алаңы ретіндегі рөлін растады. Әзірленген шешімдер теміржол көлігінің ел экономикасындағы орнын нығайтуға бағытталған.


Еншілес ұйымдар

Серіктестер